Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Lądek
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU GŁÓWNE  / Gmina Lądek  / Opłaty i podatki  / Akcyza
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Akcyza Akcyza

1. Podstawa prawna:
   · Ustawa z dnia 10 marca 2006 roku o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej (tekst jedn.Dz. U. 2015 r., poz. 1340 ze zm.)
   · Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 28 czerwca 2013 r. w sprawie wzoru wniosku o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej (Dz. U. z 2013, poz.789)
   · Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012, poz. 749)
2. Komórka organizacyjna załatwiająca sprawę:
   · stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych
   · pokój 3
   · tel. 63 276 38 86
3. Wymagane wnioski:
   · Wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
4. Wymagane załączniki:
   · Faktury VAT lub ich kopie stanowiące dowód zakupu oleju napędowego w okresie 6 miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia wniosku
   · Numer w Krajowym Rejestrze Sądowym w przypadku, gdy producent rolny podlega wpisowi do tego rejestru
   · Oświadcznie
   · Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc w rolnictwie lub rybołówstwie inną niż pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie
5. Dokumenty do wglądu:
   · Umowy dzierżawy w przypadku osób będących posiadaczem zależnym
gruntów
   · Inne: na żądanie organu w trakcie postępowania
6. Termin załatwiania sprawy:
   · Składanie wniosków od 1 do ostatniego dnia lutego lub od 1 do 31 sierpnia danego roku
   · Decyzję wydaje się w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku
   · Wypłata zwrotu podatku akcyzowego w przypadku wniosków złożonych w lutym nastąpi w dniach od 1 do 30 kwietnia, w przypadku wniosków złożonych w sierpniu wypłata nastąpi w dniach od 1 do 31 października na rachunek bankowy wnioskodawcy
7. Opłaty:
   · brak
8. Tryb odwołania:
   · Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koninie wnosi się za pośrednictwem Wójta Gminy Lądek w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji
9. Uwagi:
   · Zwrot podatku przysługuje z tytułu posiadania gruntów rolnych położonych na terenie Gminy Lądek
   · W przypadku, gdy grunty stanowią współwłasność zwrot podatku przysługuje temu współwłaścicielowi, w stosunku do którego pozostali współwłaściciele wyrazili pisemną zgodę we wniosku (nie dotyczy współmałżonków)

 

DO POBRANIA:

WNIOSEK O ZWROT PODATKU AKCYZOWEGO (.pdf)

FORMULARZ POMOC W ROLNICTWIE (.pdf)

OŚWIADCZENIE AKCYZA (.pdf)

TABELKA DO WNIOSKU (.pdf)



data wytworzenia2017-08-09
data udostępnienia2017-08-09
sporządzone przezDaria Nowak
opublikowane przezRobert Podgórny
ilość odwiedzin504
rejestr zmianzobacz »
Gmina Lądek, Rynek 26, 62-406 Lądek, tel.: 63 276 35 12, fax: 63 276 38 69, gmina@gminaladek.pl,
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@